Bezpłatny webinar: DOOH w praktyce.
Digital Out-Of-Home to dziś jedno z najszybciej rozwijających się mediów, które daje zupełnie nowe możliwości dla marek.
Jak dzięki DOOH zwiększyć konwersję i precyzyjnie dotrzeć do odbiorców w czasie rzeczywistym? Jak wykorzystać nowe technologie, by nadać kampaniom zupełnie inną dynamikę? I wreszcie – jak robią to najlepsi na rynku?
Zapraszamy na webinar, podczas którego nasi eksperci z Grupy Roboczej DOOH IAB Polska opowiedzą o tym ,co działa w DOOH, ale przede wszystkim dlaczego to działa i jak możesz to wykorzystać w pracy.
W programie aż 3 praktyczne i dynamiczne wystąpienia:
Retargeting OOH i out-store retail media. O synergii mediów na przykładzie Coca Coli
- Piotr Zagórski, CEO, Retargetingooh.com
DOOH - Digital OOH czy Dopasowany OOH? Jak nowe technologie zmieniły rolę kanału OOH
- Jacek Karolak, Head of Sales Strategy, Bauer Outdoor Media
Cyfryzacja OOH to nie tylko możliwość odtwarzania animacji, zamiast obrazka. To nowe role kanału OOH w całym media miksie i nowe sposoby jego użycia, nie do zrealizowania w przypadku nośników klasycznych.
Nasz rynek dopiero uczy się tych możliwości, dlatego zapoznamy się w krótkiej prezentacji z przykładami wykorzystania DOOH na różnych etapach ścieżki konsumenta na sposoby dotąd niedostępne dla tego kanału komunikacji.
Od ekranu do efektu: jak maksymalizować kampanie Programmatic DOOH
- Sandra Marek, Business Development Manager, Poland & Balkans, Adform
Dynamiczne, angażujące i zawsze we właściwym miejscu – tak działa Programmatic Digital Out-Of-Home.
Ten format idealnie wpisuje się w strategię omnichannel, łącząc online i offline, zwiększając konwersję oraz umożliwiając dotarcie do adekwatnych odbiorców w czasie rzeczywistym, wykorzystując dane, lokalizację i kontekst.
Case studies i praktyczne wskazówki pokażą, jak w pełni wykorzystać potencjał kampanii DOOH.
Webinar poprowadzi: Agnieszka Maszewska, szefowa Grupy Roboczej DOOH IAB Polska, dyrektorka marketingu, Jet Line
Webinar odbędzie się 2 października 2025 w godz. 11:00-12:00. Rejestracja jest BEZPŁATNA.
Webinar jest objęty akredytacją DIMAQ. Za udział w nim posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne.
Eksperci webinaru:

Agnieszka Maszewska
Dyrektorka Marketingu | Jet Line
Kieruje marketingiem i komunikacją w Jet Line, firmie OOH i DOOH. Absolwentka polonistyki na UW oraz podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN i studiów CSR w akademii Leona Koźmińskiego. Copywriterka, autorka kilkuset artykułów, Autorka bloga ulicaprozy.pl. Wiceprezeska zarządu i wolontariuszka w Fundacji Rejs Odkrywców. Urlopy spędza w wysokich górach. W maju 2024 r. stanęła na szczycie Mount Everest, swojej szóstej górze w Koronie Ziemi.

Piotr Zagórski
CEO | retargetingOOH.com
Absolwent kierunku socjologii w Collegium Civitas. Z branżą marketingową związany od 17 lat, specjalizuje się w zintegrowanej strategii komunikacji omnichannelowej oraz innowacyjności rozwiązań marketingowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w sieciowych agencjach mediowych (IPG, Publicis). 6 lat zarządzał domem mediowym. Founder rozwiązań marketingowych o zasięgu globalnym oferowanych pod markami AXON i retargetingOOH.com. Prezes zarządu PZC GROUP. Prywatnie entuzjasta gotowania, sztuki współczesnej i muzyki elektronicznej.

Jacek Karolak
Head of Sales Strategy | Bauer Media Outdoor
Ekspert w branży mediowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze digital, strategii komunikacji i rozwiązań platformowych. Przez ostatnie 7 lat pełnił funkcje Dyrektora ds. Strategii, a następnie Business Directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie skupiał się na mediach cyfrowych i projektach opartych o rozwiązania digital dla klientów z różnych branż. Wcześniej był Dyrektorem Strategii w agencji K2, a w latach 2002-2013 związany był ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny i odpowiadał za innowacyjne strategie reklamowe dla kluczowych klientów grupy.

Sandra Marek
Business Development Manager | Adform
Od ponad 10 lat związana z branżą ad tech, zdobywając doświadczenie w rozwijaniu biznesu, wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i realizacji projektów międzynarodowych. Odpowiada za budowanie relacji partnerskich w Polsce i na Bałkanach, wspierając klientów w maksymalnym wykorzystaniu potencjału technologii Adform w oparciu o strategie omnichannel oraz rozwiązania programmatic bazujących na podejściu cookieless. Wcześniej odpowiadała za optymalizację procesów operacyjnych w regionach CEE, APAC i MEA. Jest członkiem Grupy Roboczej IAB DOOH.
Zarejestruj się:
Powered byLiveWebinar