Referent w Centrum Ius Commune

amu.edu.pl 3 tygodni temu

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Referent

w grupie pracowników administracyjnych

Miejsce pracy: Centrum Ius Commune

Wymiar czasu pracy:

1/2 etatu (1.08.-31.12.2025r.)

1/1 etatu (1.01.2026 - 28.02.2031r.)

Nr ref. RefCIusC/07/2025

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjna Centrum Ius Commune;
  • wsparcie administracyjne innych projektów grantowych wykonywanych w Centrum Ius Commune;
  • przygotowywanie rozliczeń okresowych i końcowych grantu;
  • kontakt z firmami/przedstawicielami handlowymi - zapytania o oferty; przygotowanie wniosków o zamówienie publiczne, opisywanie faktur, przygotowanie dokumentacji do procedur przetargowych;
  • komunikacja z innymi instytucjami naukowymi w zakresie realizacji projektu (m.in. z bibliotekami, stowarzyszeniami i podmiotami prowadzącymi bazy danych);
  • wsparcie w organizacji wydarzeń naukowych związanych z realizacją projektu;
  • pomoc w prowadzeniu strony internetowej i mediów społecznościowych Centrum;
  • obsługa zamówień w systemach informatycznych UAM;
  • prowadzenie korespondencji, kontakt z poszczególnymi jednostkami UAM oraz instytucjami finansującymi badania;
  • organizacja delegacji wyjazdowych i przyjazdów naukowców z zagranicy;
  • wsparcie nowych członków zespołu projektowego (zwłaszcza z zagranicy) w procesie aklimatyzacji na UAM oraz organizacji życia w Poznaniu;
  • wsparcie kierownika projektów w innych zadaniach zgodnie z potrzebami służbowymi.

Wymagania:

  • studia wyższe, dużą zaletą byłoby doświadczenie w obsłudze administracyjnej projektów naukowych finansowanych ze środków europejskich lub krajowych;
  • doświadczenie administracyjne, mile widziana znajomość struktury organizacyjnej UAM;
  • praktyczna znajomość prowadzenie stron internetowych i social mediów;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • uczestnictwo w ciekawym, ambitnym projekcie europejskim obejmującym współpracę międzynarodową;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony - rozpoczęcie 1 sierpnia 2025, zakończenie - 28.02.2031r;
  • rozwój kwalifikacji zawodowych;
  • przyjazne wdrożenie;
  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.

Uprzejmie informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Klauzula informacyjna RODO (na potrzeby obecnej i przyszłych rekrutacji)

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, NIP 777 00 06 350, REGON 000001293, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@amu.edu.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przeprowadzenia i udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,
    2. przeprowadzenia i udziału w kolejnych procesach rekrutacji na to samo stanowisko lub stanowisko odpowiadające Pani/Pana kwalifikacjom lub doświadczeniu,
    3. ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności odpowiednio ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnia dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.
  6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub wynika z przepisów prawa; w przypadku niepodania tych danych, przeprowadzenie procesu rekrutacji jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  8. W zależności od podstawy przetwarzania, posiada Pani/Pan prawo do:
  9. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania,
  10. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  11. przenoszenia danych osobowych,
  12. otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,
  13. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
  14. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  15. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  16. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać kontaktując się mailowo lub telefonicznie z Sekcją Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Pracowników UAM.
  17. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania przedmiotowego procesu rekrutacji.
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, także w okresie 6 miesięcy po zakończeniu przedmiotowego procesu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także później, przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa (terminy przechowywania dokumentacji - jeżeli przepisy wskazują taki obowiązek, jak również terminy przedawnienia roszczeń). Dla potrzeb prowadzenia innych procesów rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, pod warunkiem wyrażenia na to przez Panią/ Pana odrębnej zgody.

Klauzula zgody

Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu Pracy (imię, imiona i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania; adres do korespondencji; wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia), zawartych w mojej ofercie pracy w celu mojego udziału w procesie rekrutacji. Administrator poinformował mnie, iż mam prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie.

Idź do oryginalnego materiału