Ankieta ewaluacyjna – Program Youngster

efrwp.pl 4 godzin temu

Szanowni Nauczyciele,

uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższej ankiety ewaluacyjnej, której celem jest zebranie Państwa opinii na temat realizacji Programu oraz jego wpływu na uczniów i nauczycieli. Państwa odpowiedzi są dla nas niezwykle cenne – pozwolą nam lepiej ocenić skuteczność działań oraz udoskonalać program w przyszłości.

Dziękujemy za poświęcony czas i zaangażowanie!

Imię i nazwisko nauczyciela: *
Szkoła / miejscowość:*
Ile razy brał(a) Pan(i) udział w Programie Youngster?*
Po raz pierwszy
Drugi raz
Trzeci lub więcej razy
Jak ogólnie ocenia Pan(i) Program Youngster w tym roku szkolnym?*
Bardzo dobrze
Dobrze
Przeciętnie
Słabo
Bardzo słabo
Jak oceniają Państwo efekty językowe uczniów osiągnięte dzięki udziałowi w Programie?*

(Proszę wymienić i opisać zauważone zmiany lub postępy.)

Czy zaobserwowali Państwo pozajęzykowe efekty udziału uczniów w Programie?*

(Jeśli tak, proszę je opisać.)

Na czym według Pan (i) polega wartość tego Programu z perspektywy nauczyciela?*
Czy napotkali Państwo jakieś trudności lub wyznawania w trakcie realizacji Programu?*

(Jeśli tak, proszę je opisać.)

Czy chciał(a)by Pan(i) wziąć udział w Programie Youngster w kolejnym roku szkolnym?*
Tak
Nie
Nie wiem
Jakie metody lub strategie pracy z uczniami uważają Pan (i) za szczególne godne polecenia*
Co najbardziej motywowało uczniów do udziału w zajęciach?*
Czy jest jakaś historia związana z Programem Youngster, którą chciał(a)by Pan(i) się podzielić? Może to być przykład ucznia, który dzięki programowi pokonał barierę językową, odkrył swoją pasję, osiągnął spektakularny postęp – lub sytuacja, która szczególnie zapadła Panu/Pani w pamięć i pokazuje wartość tego projektu. Chętnie poznamy takie opowieści – są one dla nas bezcenne. *
Czy chciał(a)by Pan(i) się zaangażować i podzielić się swoimi doświadczeniami podczas sierpniowego szkolenia z innymi nauczycielami w przyszłości, np. podczas kolejnego szkolenia?*
Tak
Nie
Może
Send
This field should be left blank
Idź do oryginalnego materiału