Czasami zaliczenie projektu z przedmiotu może być niestandardowe – i tak właśnie było podczas zajęć z Marketingu internetowego. We współpracy z Sekcją Promocji WZ UW studenci pracowali nad rozwiązaniem zadania zaliczeniowego.
Stosując najlepsze praktyki omawiane na zajęciach, studenci mieli za zadanie przygotować propozycje kampanii rekrutacyjnej 2025 dla Wydziału Zarządzania. Wpłynęło 12 prac zaliczeniowych. Zespoły pracowały ponad dwa tygodnie nad segmentacją, analizą rynku, koncepcją kreatywną i wreszcie nad planem mediowym.
Efekty wyjątkowe – rywalizacja połączona ze współpracą i inspiracją – emocji co nie miara.
Trzy kategorie:
- (1) merytoryczna,
- (2) publiczności i
- (3) promocji wyłoniły zwycięzców i doceniły wszystkich studentów za ich profesjonalne podejście do zadania.
Nagrody wręczały, Pani Prodziekan prof. dr hab. Monika Skorek oraz Kierownik Sekcji Promocji Monika Magdziarz.
Gratulujemy wszystkim studentom! Dziękujemy, iż zaangażowaliście się w zadanie za pomocą którego nasza społeczność Wydziału Zarządzania UW mogła zobaczyć Wasze pomysły!
Życzymy Wam sukcesów i powodzenia na dalszej ścieżce rozwoju !
Zespół Sekcji Promocji & Edyta Barmentloo


