Nowy pracownik będzie odpowiadał za organizację współpracy spółki z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi, a także za nadzór nad procesami transportowymi i dokumentacją niezbędną do prawidłowego funkcjonowania MZK.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego,
- niekaralność,
- wiedza z zakresu transportu zbiorowego, prawa pracy, ochrony środowiska i przepisów branżowych,
- mile widziane doświadczenie w komunikacji zbiorowej.
Zakres obowiązków na stanowisku obejmuje m.in.:
- współpracę z jednostkami samorządowymi i partnerami zewnętrznymi,
- monitorowanie terminowości realizowanych zadań,
- sprawowanie nadzoru nad planowanymi procesami transportowymi,
- koordynację zezwoleń i dokumentów wymaganych w działalności spółki.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: MZK Sp. z o.o., ul. Krakowskie Przedmieście 73, 97-300 Piotrków Trybunalski. Decyduje data i godzina wpływu zgłoszenia do siedziby spółki. Wybrany kandydat otrzyma umowę o pracę w uzgodnionym terminie.