Praca w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Rekrutacja na kilka stanowisk [wynagrodzenie]

carpatiabiznes.pl 15 godzin temu
Zdjęcie: urząd miasta rzeszów um praca


Praca. Urząd Miasta Rzeszowa prowadzi rekrutację na wolne stanowiska urzędnicze, oferując różnorodne możliwości zatrudnienia w strukturach miejskich.

Oferty pracy: Urząd Miasta – Rzeszów

Starszy Inspektor w Wydziale Polityki Społecznej

Wynagrodzenie brutto:od 5 800 PLN

Miejsce pracy: Rynek 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie kontroli finansowej podmiotów organizujących pracę z rodziną, placówek wsparcia dziennego, organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej, rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, placówek opiekuńczo- wychowawczych, domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy,
  • prowadzenie kontroli finansowej w żłobkach, klubach dziecięcych oraz dziennych opiekunów działających na terenie Miasta w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki,
  • prowadzenie kontroli finansowej umów związanych z realizacją przez organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań publicznych z zakresu ochrony zdrowia, profilaktyki uzależnień oraz polityki społecznej,
  • prowadzenie kontroli finansowej /wizyt monitoringowych zadań dofinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • prowadzenie kontroli finansowej /wizyt monitoringowych programów nadzorowanych i realizowanych przez wydział polityki społecznej, w tym programy zdrowotne, programy profilaktyczne,
  • prowadzenie wizyt monitoringowych programów dotyczących zajęć sportowych i gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień realizowanych w rzeszowskich szkołach,
  • prowadzenie postępowań kontrolnych planowanych, sprawdzających i doraźnych,
  • sporządzanie protokołów kontroli, sprawozdań z kontroli oraz projektów wystąpień pokontrolnych,
  • kontrola finansowa umów realizowanych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Uzależnień w Rzeszowie,
  • prowadzenie czynności związanych z wydawaniem opinii dotyczących spełnienia wymagań sanitarno-lokalowych w klubach dziecięcych,
  • prowadzanie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego.

Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu:1
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat)

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe o kierunku finanse, rachunkowość lub ekonomii,
  • co najmniej 4-letni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych na stanowisku pracy księgowy lub główny księgowy,
  • kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:

  • praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, prawo przedsiębiorców, opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  • praktyczna znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość regulacji wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie Miasta Rzeszowa w zakresie dotyczącym realizacji zadań przez Wydział Polityki Społecznej (Referat ds. Kontroli i Monitoringu),
  • bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym miasta Rzeszowa,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
  • samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych,
  • praca wymaga wyjazdów i wyjść bezpośrednio do podmiotów kontrolowanych/monitorowanych, praca realizowana bezpośrednio w siedzibie podmiotu kontrolowanego/monitorowanego.

Staż pracy ogółem:lata: 4

Główny Specjalista w Wydziale Kontroli i Nadzoru Urzędu Miasta Rzeszowa

Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN

Miejsce pracy: Rynek 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • opracowanie projektu rocznego planu kontroli stowarzyszeń i fundacji będących instytucjami obowiązanymi,
  • przeprowadzanie kontroli w instytucjach obowiązanych,
  • przygotowywania informacji i dokumentów mogących mieć wpływ na krajową ocenę ryzyka oraz niezbędnych do realizacji zadań w zakresie zapobiegania przestępstwom prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu,
  • przygotowywanie informacji o sposobie wykorzystania zaleceń zawartych w Strategii przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, o której mowa w art. 31 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • prowadzenie rejestru powiadomień skierowanych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
  • okresowa analiza rejestru powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej o podejrzeniach prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu w celu ustalenia ich wzajemnych powiązań oraz przedstawianie Prezydentowi Miasta Rzeszowa raportu,
  • gromadzenie i archiwizowanie kopii powiadomień oraz ich projektów wraz z dokumentacją będącą podstawą do sporządzenia powiadomienia,
  • przygotowywanie Prezydentowi Miasta Rzeszowa projektów korespondencji, w tym informacji, powiadomień, sprawozdań, innych dokumentów jako jednostki współpracującej z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.

Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu:1
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Wymagania konieczne

Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe o kierunku prawniczym,
  • co najmniej 4 letni staż pracy,
  • ukończona aplikacja radcowska, adwokacka, sądowa,
  • kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:

  • praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, Prawo o stowarzyszeniach,
  • znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość regulacji wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie Miasta Rzeszowa w zakresie dotyczącym realizacji zadań przez Wydział Kontroli i Nadzoru,
  • bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),
  • samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole.

Podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa

Wynagrodzenie brutto:od 5 400 PLN

Rynek 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Zakres obowiązków:

  • – przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentów niezbędnych w procedurze udzielania zamówienia publicznego, publikacja ogłoszeń, informacji wymaganych prawem w odpowiednich publikatorach, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji postępowania,
  • – analiza orzecznictwa krajowego i unijnego dotyczącego zamówień publicznych

Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu:1
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Wymagania

  • Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, ekonomia

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • wymagany profil: prawo, administracja, ekonomia,
  • kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:

  • praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze do niej, dyrektywa klasyczna 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych,
  • praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Rzeszowa,
  • bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym miasta Rzeszowa,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),
  • mile widziana znajomość obsługi programu LEX,
  • pracowitość, komunikatywność, dokładność i precyzja w działaniu, samodzielność i zaangażowanie, odporność ma stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,

Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy

Adres: Rynek 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji:polski

Wymagane dokumenty:

-życiorys (CV),
-list motywacyjny,
-kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 23 czerwiec 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2.Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3.Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4.Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5.W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6.Posiada Pani/Pan prawo do:
a.dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b.sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c.ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d.cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e.wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7.Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://bip.erzeszow.pl/371-urzad-miasta-rzeszowa/4881-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/125297-prezydent-miasta-rzeszowa-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-podinspektora-w-wydziale-zamowien-publicznych-urzedu-miasta-rzeszowa.html

Sposób kontaktu / przekazania dokum.:Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Idź do oryginalnego materiału