15 maja w Bielskim Centrum Kultury odbyła się trzecia edycja konferencji Sales is the Queen – największego wydarzenia sprzedażowo-marketingowego na południu Polski. Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem – sala wypełniła się po brzegi profesjonalistami, przedsiębiorcami i pasjonatami biznesu z całego kraju.
Konferencja, której motywem przewodnim była relacja między sprzedażą a marketingiem – duet czy rywalizacja? – okazała się prawdziwą kopalnią wiedzy i inspiracji. Wysoki poziom merytoryczny i różnorodność tematów sprawiły, iż uczestnicy zyskali nie tylko konkretne narzędzia do wykorzystania w swojej codziennej pracy, ale także szerokie spojrzenie na współczesne wyzwania obu dziedzin.
Na scenie pojawili się uznani eksperci: Artur Jabłoński, Mariusz Chrapko, Kama Kotowska oraz Konrad Kitaszewski, a także gość specjalny z Czech. Każdy z mówców zaprezentował się z najwyższym profesjonalizmem, oferując nie tylko solidną porcję wiedzy, ale też energię, praktyczne wskazówki i świeże spojrzenie na współczesne realia rynkowe. Charyzmatyczny prowadzący zadbał o dynamikę i płynność całego wydarzenia, budując przyjazną, zaangażowaną atmosferę od początku do końca.
Uczestnicy mogli wziąć udział w trzech blokach tematycznych, poświęconych strategiom, narzędziom i trendom, a także skorzystać z szerokich możliwości networkingu na najwyższym poziomie – zarówno w kuluarach, jak i podczas zaplanowanych sesji integracyjnych.
Nienaganna organizacja, przemyślana agenda i najwyższy poziom prelekcji sprawiły, iż Sales is the Queen III na długo pozostanie w pamięci uczestników. To wydarzenie udowodniło, iż Podbeskidzie ma ogromny potencjał jako centrum biznesowych innowacji i edukacji.