Uczniowie kolbuszowskiej "Dwójki" grają dla zwierząt. Spektakl pełen emocji i dobra [ZDJĘCIA]

korsokolbuszowskie.pl 2 godzin temu

Młodzi artyści zaprezentowali dwa spektakle, które wzbudziły duże zainteresowanie. Widzowie mogli podziwiać przedstawienia "Party u Zeusa" oraz "Tajemnicze zaginięcie kotki", które nie tylko zachwyciły, ale miały także szczytny cel – zbiórkę datków na rzecz schroniska w Kolbuszowej oraz Stowarzyszenia "Łapka w Łapkę".

https://korsokolbuszowskie.pl/wiadomosci/minelo-5-lat-od-smierci-mieczyslawa-maziarza-znanego-i-cenionego-lekarza-z-kolbuszowej/F2iw1zLSHsY1thQJlRmo

Spektakle pełne emocji

Scenariusz do spektakli napisała uczennica klasy 6d, Zofia Tomczyk. Jej twórczość, pełna pasji i zaangażowania, przyciągnęła uwagę zarówno najmłodszych, jak i dorosłych. Pierwsze przedstawienie, "Party u Zeusa", przeniosło widzów w świat mitologicznych bohaterów, którzy w zabawny sposób wzięli udział w imprezie zorganizowanej przez samego Zeusa. Natomiast "Tajemnicze zaginięcie kotki" to pełna napięcia historia, która trzymała widzów w niepewności aż do ostatniego momentu.

Szkolna inicjatywa, która pomaga

Warto dodać, iż obydwa spektakle miały również cel charytatywny. Podczas ich prezentacji zbierano dobrowolne datki na rzecz schroniska dla zwierząt w Kolbuszowej oraz Stowarzyszenia "Łapka w Łapkę". To piękny przykład zaangażowania młodych ludzi, którzy poza pokazaniem swoich talentów aktorskich, postanowili wspierać szczytne inicjatywy.

Dla przedszkolaków, rodzin i uczniów

27 listopada spektakle miały okazję zobaczyć zaproszone przedszkola oraz uczniowie szkoły specjalnej. Kolejne prezentacje odbyły się 8 grudnia dla rodzin uczniów koła teatralnego, a dziś, 16 grudnia, przedstawienia obejrzeli uczniowie Szkoły Podstawowej nr 2. Dwa spektakle zostały wystawione o godzinie 9:00 i 11:00, a atmosfera w sali była pełna emocji i podziwu dla młodych aktorów.

Nauczycielka, Iwona Wołoszyn, która wspierała uczniów w przygotowaniach do spektaklu, podkreśliła, jak ważne jest takie zaangażowanie młodzieży.

Idź do oryginalnego materiału