„Delikatna nie znaczy słaba” – rusza nowa kampania z ambasadorką Always Natalią Bukowiecką

mamotoja.pl 3 godzin temu
Zdjęcie: „Delikatna nie znaczy słaba” fot. materiały prasowe


Siła nie zawsze wyraża się w stanowczej postawie, nieustępliwości czy ciągłym przekraczaniu granic. Wręcz przeciwnie – to również odwaga, by wsłuchać się w potrzeby własnego ciała, dać sobie przestrzeń na regenerację i nie czuć się winną z tego powodu. Kobiety nie muszą niczego udowadniać światu i ignorować własne samopoczucie czy słabszy dzień. Ich wartość i wytrwałość są niepodważalne – niezależnie od tego, czy właśnie stają na starcie biegu na 400 metrów, czy zostają w domu, by zadbać o siebie.

– W ciągu ostatnich lat znacząco zmieniła się percepcja w postrzeganiu swojej siły u kobiet. Dziesięć, piętnaście lat temu najbardziej aspirującą postawą kobiecą była umiejętność ogarniania wielu rzeczy na raz. Multitasking był przedstawiany jako podstawa siły kobiecej i jej umiejętności działania na wielu polach. Czas pandemii pokazał, iż jest to droga do wiecznego poczucia bycia niewystarczającą. Ostatnie lata pokazują, iż siła kobieca to sprawczość w zakresach, które kobieta uznaje za ważne. Jest coraz mniejsza presja na bycie idealną w każdym zakresie. Ważne jest, aby działać i nie tracić sił na rzeczy, które nie są tego warte – mówi Dorota Peretiatkowicz, socjolożka i współtwórczyni Instagramowego konta Socjolożki.pl.

Marka Always, od lat wspierająca kobiety w budowaniu ich siły i poczucia własnej wartości, rusza z nową kampanią „Delikatna nie znaczy słaba”, której celem jest redefinicja kobiecej mocy i zachęcenie dziewczyn do bycia wyrozumiałymi dla siebie. Takie podejście jest bliskie także nowej ambasadorce marki, Natalii Bukowieckiej, polskiej lekkoatletce specjalizującej się w biegu na 400 metrów, mistrzyni olimpijskiej, świata i Europy, rekordzistce Polski i jednej z najlepszych sprinterek w historii naszego kraju.

– Jako sportsmenka wiem, jak ważne jest słuchanie swojego ciała – nie tylko na bieżni, ale także na co dzień. Czasem największą siłą, jaką możemy okazać, jest powiedzenie sobie: dziś zwalniam, bo dbam o siebie – mówi Natalia Bukowiecka, ambasadorka marki Always. – Jestem ogromnie dumna, iż mogę być częścią kampanii marki Always, która mówi o sile kobiet, wyrażającej się na różne sposoby – od zdecydowanych działań po wyrozumiałość dla samej siebie. My kobiety powinnyśmy wzajemnie wspierać się w takim podejściu i pielęgnować je w sobie. To przesłanie jest dla mnie niezwykle ważne, zarówno w sporcie, jak i na co dzień – dodaje sportsmenka.

Inauguracja współpracy marki Always i Natalii Bukowieckiej miała miejsce w 2024 roku z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu.

– Przyszedł czas na nowe wyzwania. Niezwykle cieszymy się, iż będziemy je realizować z tak wyjątkową ambasadorką. Kampania „Delikatna nie znaczy słaba” to dla nas kolejny istotny etap w budowaniu przestrzeni, w której dziewczyny i kobiety mogą się przekonać, iż czasem największym zwycięstwem jest umiejętność zwolnienia i okazania sobie delikatności – mówi Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji w P&G Europa Centralna.

Nowy wymiar komfortu – miękkość bez kompromisów

Nadrzędnym celem marki Always jest wspieranie kobiet przez dostarczanie im najlepszych produktów. Wsłuchując się w głos konsumentek, producent rozwija swoje portfolio adekwatnie do potrzeb pań i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Efektem takiego podejścia jest najnowsza innowacja, czyli delikatna warstwa wierzchnia, teraz 5 razy miększa od swojej poprzedniczki! Zastosowanie innowacyjnej technologii pozwala zaoferować niezawodną ochronę i wyjątkowy komfort dla skóry.

– W Always wierzymy, iż innowacyjne podejście zaczyna się przede wszystkim od zrozumienia potrzeb kobiet i oferowania dostosowanych do oczekiwań rozwiązań. Dlatego nieustannie wsłuchujemy się w głosy naszych użytkowniczek i przekuwamy je w realne zmiany. Nasza najnowsza innowacja jest tego efektem. Bo komfort należy się każdej kobiecie – mówi Mariola Mirek.

Gdy delikatność staje się siłą w działaniu

„Delikatna nie znaczy słaba” to coś więcej niż zwykła kampania. Aby dotrzeć do jak największego grona kobiet, marka Always zaplanowała wiele szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, mediowych, influencerskich oraz promocyjnych, które mają na celu dotarcie do kobiet tam, gdzie naprawdę są – w mediach, w sklepach, w codziennym życiu – i przypomnieć im, iż delikatność to także moc.

Idź do oryginalnego materiału