Huta Stalowa Wola rekrutuje – nowe miejsca pracy w przemyśle zbrojeniowym

carpatiabiznes.pl 3 dni temu
Zdjęcie: huta stalowa wola hsw


Stalowa Wola. Praca

Huta Stalowa Wola (HSW) to jedna z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych firm przemysłowych w Polsce, stanowiąca filar polskiego sektora zbrojeniowego.

Zakład powstał w 1938 roku w ramach Centralnego Okręgu Przemysłowego i od początku swojego istnienia był symbolem nowoczesnego przemysłu ciężkiego.

Obecnie HSW specjalizuje się w produkcji sprzętu wojskowego, w tym armatohaubic Krab, moździerzy Rak oraz wozów zabezpieczenia technicznego.

Spółka należy do Polskiej Grupy Zbrojeniowej (PGZ) i odgrywa kluczową rolę w modernizacji Sił Zbrojnych RP. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, inwestycjom w nowe technologie oraz współpracy z zagranicznymi partnerami, Huta Stalowa Wola stała się jednym z liderów w dziedzinie nowoczesnych systemów artyleryjskich w Europie.

Oferty pracy: Huta Stalowa Wola (HSW)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie przepływów dla poszczególnych kontraktów HSW S.A. oraz bieżąca ich analiza i aktualizacja.
  • Obsługa zawartych przez HSW S.A. kontraktów w zakresie finansowym wraz z analizą projektów dla danego kontraktu.
  • Bieżące monitorowanie i analiza Porozumień finansowych zawieranych z PGZ S.A. dla kontraktów.
  • Wsparcie w przygotowywaniu przepływów finansowych HSW S.A., w oparciu o dane z systemu ERP.
  • Obsługa procesów wraz z pozyskiwaniem danych/ informacji niezbędnych do realizacji zadania w systemie ERP.
  • Weryfikacja umów zawieranych przez HSW S.A. wraz z załącznikami w zakresie finansowym.
  • Przygotowywanie dokumentów do podjęcia przez Zarząd decyzji finansowych.
  • Wsparcie w przygotowywaniu wniosków, formularzy do banków oraz innych instytucji finansowych.
  • Terminowe sporządzanie i monitorowanie dokumentacji podatkowej w zakresie cen transferowych, w zakresie zdarzeń zaistniałych w Dziale finansowym oraz bieżące śledzenie przepisów dotyczących cen transferowych.
  • Bieżąca kooperacja z komórkami organizacyjnymi HSW S.A. i instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw
  • Ciągłe doskonalenie i rozwój zawodowy, pogłębianie wiedzy specjalistycznej, lektura informacji branżowych, doskonalenie swojego warsztatu pracy.
  • Sumienne, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
  • Monitoring i raportowanie bezpośredniemu przełożonemu stopnia realizacji zadań wraz z uwzględnieniem potencjalnych ryzyk / opóźnień w ich zakończeniu.

Wymagania:​

  • Preferowane wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub ekonomicznym.
  • Min. 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze finansów, mile widziane 5 lat w zakresie przepływów finansowych.
  • Praktyczna znajomość rachunkowości finansowej i zarządczej oraz umiejętność czytania sprawozdań finansowych (w tym cash flow).
  • Sporządzanie raportów i analiz, w tym rachunku cash flow, a także danych dotyczących kosztów i rentowności.
  • Bardzo dobra znajomość Excela, dodatkowych narzędzi analitycznych przydatnych w realizacji bieżących zadań.
  • Praktyczna obsługa systemów klasy ERP.
  • Komunikatywność, współpraca, myślenie analityczne, skrupulatność i sumienność.

Oferta:​

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów​.

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI

Zakres obowiązków:​​

  • Realizacja zadań wynikających z działalności marketingowej Spółki w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku Spółki wewnątrz firmy i w kontaktach zewnętrznych.
  • Budowanie strategii marketingowej oraz czynny udział w jej wdrażaniu.
  • Prowadzenie negocjacji, monitoring działań konkurencji.
  • Nadzór nad przygotowywaniem dokumentów przetargowych, kalkulacji i wyceny kosztów.
  • Opracowywanie planu rzeczowo – finansowego w zakresie działalności marketingowej (roczne i wieloletnie).
  • Reprezentowanie Spółki na konferencjach, sympozjach, targach i imprezach wystawowych.
  • Kreowanie, koordynacja i nadzór nad dystrybucją i wykorzystaniem materiałów reklamowych i promocyjnych.
  • Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych ( procedury, instrukcje) związanych z działalnością komórki marketingu.
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
  • Ścisła kooperacja z dziennikarzami i prowadzenie stałej korespondencji.
  • Sporządzanie raportów i analiz z zakresu prowadzonej działalności marketingowej, w tym sporządzanie informacji dotyczących współpracy z podmiotami zagranicznymi, działaniami marketingowymi itp.
  • Ścisła kooperacja z Dyrektorem Handlowym w zakresie prowadzonych działań, analizowanie efektów tych działań i formułowanie wniosków pozwalających na optymalizację uzyskiwanych efektów.
  • Obsługa Spółki w zakresie realizacji zadań z zakresu CSR oraz darowizn.
  • Czynny udział we wdrażaniu i utrzymywaniu systemu zarządzania jakością wg. zapisów zawartych w procedurach i instrukcjach systemowych.

Wymagania:​

  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej, eventów, EB, PR i/lub CSR. Mile widziane przy promocji w branży przemysłu ciężkiego.
  • Samodzielne prowadzenie projektów komunikacyjnych – od koncepcji po realizację i ewaluację.
  • Bardzo dobra znajomość mediów i narzędzi publicity, umiejętność budowania relacji z dziennikarzami..
  • Doświadczenie w planowaniu i komunikowaniu projektów CSR – znajomość dobrych praktyk i umiejętność przekładania ich na inspirujące działania.
  • Lekkość pióra – umiejętność pisania atrakcyjnych tekstów i dopasowywania stylu do różnych odbiorców.
  • Strategiczne myślenie połączone z proaktywnością i kreatywnością.
  • Wysoka kultura komunikacji, umiejętność współpracy i rozumienie perspektywy biznesowej.
  • Biegła znajomość angielskiego (inne języki będą atutem), mile widziany język specyficzny dla branży wojskowej.

Oferta:​

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów​.

SPECJALISTA WIODĄCY DS. PŁAC

Zakres obowiązków:​

  • Realizacja polityki wynagrodzeń, wartościowanie stanowisk pracy oraz tworzenie struktury stanowisk.
  • Koordynowanie projektów z obszaru płacowego.
  • Współuczestnictwo w sporządzaniu planów zatrudnienia i wynagrodzeń.
  • Sporządzanie informacji /raportów / zestawień w zakresie zatrudnienia, płac i wykorzystania czasu pracy oraz opracowywanie na ich postawie wniosków i propozycji.
  • Współuczestnictwo w opracowywaniu propozycji dotyczących zmian płacowych oraz szacowanie skutków finansowych ich wdrożenia.
  • Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej dotyczącej wynagrodzeń oraz innych obowiązujących dokumentów/ formularzy z zakresu wynagrodzeń i czasu pracy.
  • Obsługa procesów płacowych i sporządzanie pełnej dokumentacji w tym zakresie (list płac, odprowadzania składek do ZUS podatku dochodowego).
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej (ZUS), przygotowanie informacji podatkowych niezbędnych dla potrzeb Urzędu Skarbowego, rozliczanie PFRON.
  • Bieżące wsparcie pracowników w obszarze prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
  • Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie realizowanych zadań.
  • Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu postępów realizowanych prac i ewentualnych ryzyk/zagrożeń mających wpływ na opóźnienia.

Wymagania:​

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja, kierunki analityczne).
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków.
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych (np. Płatnik, Optima, platforma PPK) i narzędzi analitycznych wykorzystywanych w HR.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i doskonała organizacja pracy własnej i zespołu
  • Otwartość na wdrażanie zmian, inicjatywa, proaktywność, komunikacja i umiejętność współpracy.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz orientacja na szczegóły i wysoką jakość pracy.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem.

Oferta:​

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów​.

SPECJALISTA WIODĄCY DS. PROJEKTÓW

Zakres obowiązków:​

  • Realizacja zadań powierzonych przez Kierownika Dzialu Zarządzania Projektami.
  • Wsparcie Kierownika Projektu w zakresie realizowanych zadań.
  • Odpowiedzialność za zapewnienie poprawnej komunikacji w Zespole (komórki organizacyjne HSW S.A., Konsorcjanci, kontrahenci krajowi/zagraniczni, Zamawiający, Gestor i inni).
  • Odpowiedzialność w zakresie:

przygotowywania i uaktualniania struktury pracy;
przygotowywania i uaktualniania harmonogramu projektu;
planowania i uaktualniania budżetu projektu;
monitorowania statusu projektu;
zarządzania stronami zaangażowanymi w projekt;
zarządzania ryzykiem projektu;
zarządzania ( wspólnie z działem finansowym) budżetem projektu;
stałego i natychmiastowego informowania Zarządu o kluczowych ryzykach (w tym nagłych);

  • Stosowanie się do obowiązujących w HSW S.A. zarządzeń, przepisów prawnych oraz procedur i instrukcji.
  • Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Dbałość o utrzymanie porządku i estetyki na swoim stanowisku pracy i w najbliższym otoczeniu;
  • Dbałość o należytą gospodarkę materiałową, adekwatne wykorzystanie środków i przedmiotów pracy oraz środków finansowych.
  • Przestrzeganie zasad poprawnej współpracy z komórkami organizacyjnymi.
  • Przestrzeganie zasad określonych Systemami Zarządzania zadeklarowanymi w Polityce Organizacji w zakresie obwiązującej dokumentacji.
  • Przestrzeganie wymagań Wewnętrznego Systemu Kontroli Obrotu z Zagranicą (WSK).
  • Czynny udział we wdrażaniu i doskonaleniu systemu zarządzania jakości według norm ISO AQAP.
  • Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych w zakresie prac biura/działu.

Wymagania:​

  • Min. 5 lat doświadczenia, mile widziane: 3 lata na stanowisku koordynatora projektu z doświadczeniem w negocjacjach z partnerem krajowym i zagranicznym.
  • Wykształcenie wyższe techniczne, zarządzanie projektami, mile widziane studia podyplomowe z obszaru finansów.
  • Czytanie i rozumienie dokumentacji projektowej, w tym obcojęzycznej w zależności od projektu.
  • Rozumienie i analiza dokumentów finansowych.
  • Znajomość systemów klasy ERP – moduły do zarządzania projektem.
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel.
  • Praktyczna znajomość i wykorzystanie metodologii projektowych (Prince 2 Foundation lub inne pokrewne), mile widziany Prince 2 Practicioner.
  • Umiejętność budowania zespołu i zarządzania, delegowania zadań, egzekwowania i motywowania.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zorientowanie na wynik.
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
  • Umiejętność podejmowania decyzji.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Otwartość na nowe doświadczenia.

Oferta:​

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów​.

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI DOSTAW

Zakres obowiązków

  • Wykonywanie prostych pomiarów elementów produkcyjnych po obróbce mechanicznej dzięki konwencjonalnych urządzeń pomiarowych.
  • Odbiór i kwalifikacja produkcji na zgodność z wymaganiami dokumentacji technicznej oraz zamówieniem.
  • Znajomość podstaw metalurgii, zagadnień związanych z obróbką cieplną metali oraz weryfikacją powłok galwanicznych.
  • Wystawiane reklamacji związanych z nie jakościowymi dostawami wyrobów i usług.
  • Raportowanie zrealizowanych prac w systemie teleinformatycznym ERP.
  • Bieżące raportowanie o stanie wykonania nałożonych zadań i ewentualnych trudności w ich realizacji.
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (kierunek: mechaniczny, elektryczny, pokrewny).
  • Min. 3 lata doświadczenia (wykształcenie wyższe) i min. 5 lat (wykształcenie średnie) w firmie o profilu produkcyjnym w dziale związanym z kontrolą jakości i / lub związanym z technicznym przygotowaniem produkcji, technologicznym / konstrukcyjnym.
  • Znajomość i praktyczna umiejętność czytania rysunku technicznego spawalniczego jak również obróbki mechanicznej.
  • Mile widziane certyfikaty badań nieniszczących (NDT).
  • Znajomość j. angielskiego ma poziomie B1/B2.
  • Dobra znajomość obsługi programów klasy ERP i pakietu MS Office.

Oferta:

  • Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).

Szczegóły dotyczące powyższych oferty pracy można znaleźć na stronie Huty Stalowa Wola (hsw.pl) – zakładka „Kariera”

Idź do oryginalnego materiału