Uczniowie i uczennice pisali o sztucznej inteligencji

zyciekalisza.pl 1 dzień temu
Po raz 12. odbył się Międzyszkolny Konkurs Dziennikarski. Tym razem młodzi adepci dziennikarstwa pisali o blaskach i cieniach korzystania ze sztucznej inteligencji, a jury oceniło 15 prac z sześciu kaliskich szkół Temat tegorocznego konkursu brzmiał: Sztuczna inteligencja – zagrożenie czy dobrodziejstwo. Dziennikarskie spojrzenie na etyczne i praktyczne wykorzystywanie najnowszych osiągnięć technologicznych we współczesnej szkole i edukacji . Nadesłano w sumie 15 prac napisanych przez 22 autorów (w kilku przypadkach były do duety autorskie) z sześciu kaliskich szkół. Jury w składzie: dr Maciej Michalski – doradca metodyczny ODN Kalisz, polonista, twórca teatralny, Paweł Figiel – wieloletni dziennikarz Radia Centrum Kalisz, dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Opatówku, Michał Sobczak – prawnik, dziennikarz i fotoreporter pierwszą nagrodę przyznało Julii Kolendzie i Julii Chaczyńskiej (Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Kaliszu), które napisały tekst pt . „Szkoła przyszłości – jaki świat tworzymy?”.

- Dziś wszystko znajdziemy jednym
Idź do oryginalnego materiału