Praca na Cyprze: Asystent/ka Managera ds. Obsługi Klienta w Limassol

cypr24.eu 6 godzin temu

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Asystenta/-ki Managera ds. Obsługi Klienta do naszego biura w Limassol.

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie w administrowaniu portfelem spółek
  • Kontakt z klientami i innymi interesariuszami
  • Współpraca z zespołem przy realizacji zadań
  • Ogólne obowiązki administracyjne w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
  • Pomoc w przygotowywaniu i analizie dokumentów prawnych (pełnomocnictwa, uchwały, umowy)

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego i greckiego (w mowie i piśmie)
  • Znajomość języka rosyjskiego lub polskiego będzie dodatkowym atutem
  • Ukończone studia wyższe lub status studenta ostatnich lat będzie atutem
  • Proaktywność, profesjonalizm, nastawienie na obsługę klienta oraz dobre zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Wysoki poziom profesjonalizmu, pewności siebie oraz umiejętności interpersonalnych
  • Doświadczenie lub wykształcenie w zakresie prawa, księgowości lub administracji biznesowej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Możliwości rozwoju oraz stałe szkolenia związane z branżą i środowiskiem międzynarodowym
  • Udział w spotkaniach, konferencjach i warsztatach o zasięgu lokalnym, regionalnym i międzynarodowym
  • Indywidualne plany szkoleniowe dopasowane do potrzeb kandydata
  • Udział w nowych projektach i wyzwaniach w ramach stanowiska, zarówno krótkoterminowych, jak i długoterminowych
  • Równowagę między życiem zawodowym a prywatnym

Nasza kultura pracy:

  • Różnorodność i inkluzywność – równe szanse dla wszystkich pracowników w zakresie rozwoju i samodzielnego działania
  • Docenianie wkładu każdego członka zespołu

Warunki zatrudnienia:

  • Pełny etat, godziny pracy: 09:00–18:00 (z godzinną przerwą na lunch)
  • Wynagrodzenie brutto: od 1400 do 1700 EUR w zależności od kwalifikacji

O firmie IBCCS TAX

IBCCS TAX to firma świadcząca usługi korporacyjne, doradztwo prawne i podatkowe, międzynarodowe planowanie podatkowe, zakładanie i zarządzanie spółkami w renomowanych jurysdykcjach oraz usługi powiernicze. Biura firmy znajdują się na Cyprze (Limassol), w Gruzji (Tbilisi i Batumi), Estonii (Tallinn) oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich (Dubaj).

Aplikacje:

CV prosimy przesyłać na adres hr@ibccs.tax z dopiskiem: Assistant Account Manager

Idź do oryginalnego materiału