Tekst ukazał się w „Filozofuj!” 2025 nr 5 (65), s. 49. W pełnej wersji graficznej jest dostępny w pliku PDF. Cele: Uczniowie rozumieją zjawisko dźwięku. Uczniowie dostrzegają funkcję pamięci i wyobraźni dźwiękowej. Uczniowie rozważają realność dźwięków. Metody i formy pracy: Praca z tekstem biograficznym Dyskusja Ćwiczenia Przebieg lekcji: Pytanie na rozgrzewkę: Czy zdarzyło się, iż wpadła wam w ucho […]
Dorota Monkiewicz: Dźwięk ciszy – skąd się bierze melodia w naszej głowie? – scenariusz lekcji filozofii dla uczniów szkół podstawowych
filozofuj.eu 2 tygodni temu
- Strona główna
- Dzieci
- Dorota Monkiewicz: Dźwięk ciszy – skąd się bierze melodia w naszej głowie? – scenariusz lekcji filozofii dla uczniów szkół podstawowych
Powiązane
Pomysłowy Mikołaj
1 godzina temu
1/48 MiG-21F-13 ProfiPACK – Eduard
4 godzin temu













