Konkurs na Ambasadorów Kampanii

teamrodzina.pl 2 dni temu

Fundacja Share the Care wspólnie z marką Gillette rozpoczęła nabór na Ambasadorów corocznej kampanii „Facet na 100 PRO”. To wyjątkowa okazja dla ojców z całej Polski, aby podzielić się swoimi historiami i zainspirować innych mężczyzn do aktywnego rodzicielstwa.

Od 1 do 20 kwietnia ojcowie zgłaszali swoje historie, które pokazują, jak różne mogą być ścieżki ojcostwa, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka i jak wiele daje samym mężczyznom.

Nie ma znaczenia, ile masz lat, czy wychowujesz dziecko samodzielnie, czy z partnerką/żoną, czy korzystałeś z urlopu rodzicielskiego. Liczy się autentyczność i prawdziwa historia – taka, która może poruszyć innych.

Bo bycie tatą to życie na 100% – pełne emocji, bliskości i chwil, które zostają na zawsze. Nie zawsze jest łatwo, ale kto powiedział, iż ma być? Czasem wystarczy przytulenie, spojrzenie czy pierwsze „tato”, żeby poczuć, iż wszystko ma sens. Kampania „Facet na 100 PRO” pokazuje, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka.

Autorów 10 najciekawszych historii zaprosimy do Warszawy na nagrania wideo i przyznamy tytuł Ambasadora kampanii „Facet na 100 PRO”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym voucher rodzinny do parku Suntago.

Ogłoszenie wyników konkursu na ambasadora kampanii Facet na 100 Pro w maju.

Idź do oryginalnego materiału